Мова йде про Сновську громаду. Відтепер в тутешній установі можна отримати держпослуги з комфортом навіть під час знеструмлень.
«Україна — країна, яка змінює підхід у наданні держпослуг. Задали планку турботливих онлайн-сервісів у Дії — і переносимо цю ідеологію в офлайн — розширюємо мережу Дія.Центрів. Відкрили ще один на Чернігівщині, у Сновську.
Тепер 20 000+ місцевих жителів та внутрішньо переміщеним особам доступна 251 адмінпослуга в одній будівлі! Тож поїздки між установами, сусідніми громадами тепер у минулому», - йдеться на сторінці Дії.
Що таке Дія.Центр?
Це - безбар’єрний простір з електронною чергою, зоною самообслуговування й очікування, платіжним терміналом для сплати адмінзбору або банкоматом. А для маленьких відвідувачів тут є дитячий куточок.
Також кожен клієнт може оцінити якість сервісів, скориставшись QR-кодом у приміщенні центру або знайти його на мапі.
Цінують тут і відгуки, бо це допомагає покращувати офлайн-сервіси.
У Сновській міській раді доповнюють: у Дія.Центрі витримані усі норми безбар’єрності. Перед відкриттям Програмою EGAP був проведений аудит, який підтвердив, що Центр пристосований для потреб маломобільних груп населення до найменший дрібниць.
Адмінпослуги будуть доступні тут навіть під час блекаутів, адже будівля обладнана системою енергонезалежності та сонячними панелями, що робить її повністю автономною та незалежною від зовнішніх джерел. У новій установі мешканці громади зможуть за необхідності зарядити свої гаджети та скористатися безоплатним Wi-Fi.
Виконавцем підрядних робіт стало підприємство ТОВ «АРКОН БМЗ» (м. Городня), керівник - Володимир Волощук. Технічний нагляд здійснював Валерій Таргонський.
Проєкт реалізований спільно зі Сновською міською радою в партнерстві з Міністерством цифрової трансформації України та Чернігівською ОВА. Будівництво та облаштування Дія.Центру здійснено коштами Програми EGAP, яка виконується Фондом Східна Європа та фінансується Швейцарією.
"Час Чернігівський" писав про таке: