Конфлікт 3-тижневої давнини, коли Чернігівська міська рада вимагала виділити додаткові кошти приватним компаніям із бюджету, знову на порядку денному.
Нагадаємо, 2 травня у Чернігові зупинився приватний автобусний транспорт. Адже, за даними міської ради тоді одночасно (!) у всіх перевізників у всіх (!) автобусах закінчилось пальне. Вимога була перерахувати перевізникам компенсацію за березень 9 млн грн замість 6 млн, які були передбачені у бюджеті 2024 року.
Читати про це тут: Після саботажу: міській раді рекомендують розвивати комунальний транспорт
Натомість керівник військової адміністрації Дмитро Брижинський наголосив, що не буде підписувати документи про виділення додаткових коштів приватним компаніям, а згоден лише 6 млн, які і передбачені в бюджеті.
За даними «Часу Чернігівського», перевізникам напередодні 1 травня поступив дзвінок від Управління транспорту міської ради із вимогою не виходити на рейси, допоки «Брижинського не дотиснуть на додаткові 3 млн грн».
В ситуацію довелось втрутитись навіть Чернігівській ОВА – на засіданні Ради оборони 2 травня міській раді доручили терміново розблокувати роботу транспорту, а Брижинському – профінансувати компенсацію на вже згадувані 6 млн грн. У результаті домовленостей, перевізники оперативно отримали з бюджету 6 мільйонів гривень.
Втім пройшло 3 тижні і вимоги мерії та перевізників повернулись: сплатити додаткові кошти та підняти вартість електронного квитка до з 12 до 15 грн. Відповідні документи мерія подала на затвердження Дммитру Брижинському.
"Керівництво міської ради в особі секретаря О. Ломако продовжує працювати на міських князьків і дає їм можливість збагачуватися. Міська рада ЗНОВУ ХОЧЕ ЗБІЛЬШИТИ вартість квартирної плати, проїзду в транспорті та вартість вивезення сміття. Я не дозволю місцевим мільйонерам збагачуватися за рахунок простих мешканців міста. Жодне з цих рішень не буде затверджене мною", - повідомляє начальник МВА», - повідомив Брижинський.
Натомість Олександр Ломако у ФБ знову написав, що причина – нібто вимоги надати комусь якісь земельні ділянки.
«Маю вимогу до військової адміністрації. Припиніть намагатися вирішити свої шкурняки, пов‘язані з вирішенням земельних питань своїх радників, помічників, кураторів і так далі. Припиніть через це шантажувати місто та зупиняти громадський транспорт», - написав Ломако.
Жодних підтверджень чиновник не надав.
«Три тижні назад Брижинський уже зупинив громадський транспорт в Чернігові. Його рішення скасували на Раді оборони області. Після її засідання начальник МВА дав слово - оплатити всі борги перевізникам двома платіжками. 6 млн грн відразу, щоб розблокувати питання та запустити автобуси. 3 млн грн - не пізніше 9 травня», - каже Ломако.
Втім у Чернігівській ОВА заперечили, що Рада оборони скасовували рішення Брижинського, а також про відсутність будь-яких домовленостней окрім тих, які прописані у рішенні Ради оборони від 2 травня.
«Рада оборони дала 2 чіткі вимоги. Чернiгiвськiй мiськiй радi, як замовнику послу перевезень мiських маршрутiв Чернiгова, вжити заходів з вiдновлення функцiонування громадського транспорту. Чернігівській міській військовій адмінітрації – здійснити фінансування пасажирських перевезень у межах кошторисних призначень», - повідомили в ОВА.
Тим часом, поки мерія та перевізники обговорюють варіанти отримати максимальний прибуток, заручниками можуть стати знову прості чернігівці.
«Час Чернігівський» писав про це тут: Мільйони прибутку: скільки заробляють перевізники та фірма-оператор депутата міськради
Автор: Валерій Чортківський
"Час Чернігівський" писав про таке: На транспортній зупинці на Чернігівщині «поселилися» мультяшні козаки