Реклама Сучасні технології допомагають автоматизувати велику кількість бізнес-процесів, що значно збільшує ефективність роботи окремих робітників і компанії загалом. Одностайно виокремити ТОП-3 рішення складно, адже все залежить від масштабу, специфіки та цілей організації. Однак як показує практика, частіше компанії необхідні програми для ведення бізнесу, що пов’язані з Big Data, розсилками та хмарними середовищами. Ці, а також інші рішення для підприємців пропонує Київстар Бізнес. Розглянемо більш детально.
Технології Великих Даних
Big Data — це великі масиви структурованих та неструктурованих даних, що необхідні для бізнес-аналітики. Аналіз цієї інформації допоможе виявити тенденції та можливості ринку, власних ресурсів, які вони могли пропустити. Зазвичай Великі Дані використовують для маркетингових досліджень, зокрема вивчення цільової аудиторії.
Для цього в Київстар Бізнес є кілька IT-продуктів:
- Портрет клієнта — за допомогою понад 100 критеріїв Big Data алгоритми машинного навчання сегментують наявну аудиторію бренду. Завдяки цьому компанія може визначити основні потреби потенційних покупців, адаптувати продукцію та маркетинг, щоб їх задовольняти та викликати зацікавлення.
- Look-alike модель — інструмент для прогнозування потенційного обсягу аудиторії, її складу, а також для залучення нових покупців. За допомогою алгоритмів машинного навчання визначаються патерни типового клієнта компанії з наявної бази, а потім знаходяться подібні люди серед абонентів мобільного оператора. Для них потім можна зробити розсилку.
- Геоаналітика та теплові карти — з її допомогою можна визначити локації, де більша концентрація представників цільової аудиторії бренду. Так можна вибрати місце, де краще розмістити торгову точку чи запустити рекламну кампанію.
Розсилки рекламних повідомлень
Маркетингові розсилки та сервісні повідомлення — універсальні інструменти, що актуальні для будь-якої компанії. Київстар Бізнес пропонує кілька їх різновидів:
- СМС та Viber-повідомлення на власну абонентську базу;
- таргетовані та тригерні розсилки на основі Великих Даних.
Можна підключити спеціалізоване API до CRM компанії або використовувати платформу ADWISOR для розсилання повідомлень в месенджер чи SMS.
За допомогою розсилок можна збільшити лояльність аудиторії та впізнаваність бренду, підвищити продажі, налагодити продуктивну комунікацію з наявними та потенційними клієнтами.
Хмарні рішення
Хмарна інфраструктура надає компаніям змогу оптимізувати ресурси та налагодити віддалену роботу. Не потрібно купувати та обслуговувати власні сервери, програмне забезпечення та мережеве обладнання. Можна швидко додавати або видаляти ресурси в міру зміни потреб бізнесу, а також мати доступ до всіх процесів з будь-якої локації за наявності інтернету.