"Скотовоз без кондиціонера замість нормального потяга на Чернігів": чернігівці обурені рішенням прибрати Інтерсіті, який курсував на Київ

11 ЛИПНЯ 2024, 10:18

8483

"Скотовоз без кондиціонера замість нормального потяга на Чернігів": чернігівці обурені рішенням прибрати Інтерсіті, який курсував на Київ

"Скотовоз без кондиціонера замість нормального потяга на Чернігів": чернігівці обурені рішенням прибрати Інтерсіті, який курсував на Київ

Сотні коментарів з боку містян та жителів області отримала сторінка Укрзалізниці з повідомленням про те, що потяг, який курсував між Києвом та Черніговом, тепер буде їздити на Одесу. 

Зокрема, 9 липня перший рейс новопризначеного поїзда Інтерсіті №761/762 за маршрутом Київ — Одеса прибув до пункту призначення. На сторінці перевізника гордо повідомили «зі 100% населеністю в обох напрямках!». 

У відомстві також зауважили - Інтерсіті прибрали з Чернігова виключно з комерційною метою. 

«Бачимо стійкий попит і надалі - наступний рейс цього поїзда в обох напрямках теж розпроданий більше ніж на 95%». 

Між Києвом та Одесою курсують вагони МПЛТ, які раніше здійснювали рейси між Києвом та Черніговом: їм на заміну на цей маршрут прийшов капітально модернізований електропоїзд ЕД-9м, який пройшов ремонт на власних потужностях Укрзалізниці влітку минулого року. 

Тепер сполучення Київ - Чернігів забезпечується поїздом №886/885 - 888/887 Фастів - Київ - Чернігів: цей поїзд курсує щодня, (крім середи з Фастова та четверга - з Чернігова), і відправляється з Фастова о 15:37, з Києва - о 17:06, та прибуває до Чернігова о 20:09. У зворотному напрямку, з Чернігова, поїзд відправляється о 7:51, прибуває до столиці о 10:46 та до Фастова - об 11:49. 

В Укрзалізниці пообіцяли, що потяг «зручний та модернізований», а ще інклюзивний, з пандусами та місцями для зарядки гаджетів, і… дешевший та в ньому більше місць. 

"Скотовоз без кондиціонера": чернігівці обурені заміною потяга  на Київ

На 30,5% більшу пропозицію місць: 585 в новому поїзді ЕД-9м проти 400 у вагонах МПЛТ.

84 - 97 гривень коштуватиме поїздка від Києва до Чернігова поїздом ЕД-9м проти 163 - 298 гривень у вагоні МПЛТ.

Окрім того, у коментарях прес-служба зазначила, що у зв'язку з тим, що попит на даний напрямок стрімко зріс, компанія замінила рухомий склад, який має більшу кількість посадкових місць (понад 500), також враховуючи «численні побажання» пасажирів додали зупинок у Бобровиці та Носівці для зв'язку з обласним центром.

"Скотовоз без кондиціонера": чернігівці обурені заміною потяга  на Київ

Тож, на виході є графік з незначним коригуванням - та з подовженням маршруту до Фастова і доданням двох зупинок на дільниці Київ - Чернігів - більше можливостей зручних поїздок для міст, наближених до столиці. Начебто все і добре, але…

Картинка виявилася зіпсованою. Чернігівці скаржаться: потяг нагадує банку з сардинами, де багато людей, і немає кондиціонера. Крім того, чернігівці кажуть - по четвергах рейсів на Київ немає взагалі (!). 

"Скотовоз без кондиціонера": чернігівці обурені заміною потяга  на Київ

"Скотовоз без кондиціонера": чернігівці обурені заміною потяга  на Київ

Ірина Кудрик:

«Це жахливі зміни для чернігівців! Покращення в стилі совєцьких колгоспів чи Віктора Федоровича? Режим кондиціонуванння через відкриті вікна???? Для сотні людей в одному залізному просторі при жарі в 40 градусів??? А час відправлення?!!

У вас змінились менеджери? Хто автор цього «геніального» рішення? Насправді, це досить демонстративна неповага до цілого регіону, дискримінація за незрозумілими ознаками!»

Оксана Стельмах:

«Дивне покращення якщо зважати, що ранковий потяг відмінили. А ним багато хто їздив на роботу до Києва. А сидіти по троє там де має бути два місця у спеку це взагалі дуже комфортно. Зробити гірше і переконувати, що це комфортно - це погана стратегія».

Віталій Тяжкун:

«Так Укрзалізниця втрачає попит на перевезення, 90% перейде на автотранспорт, а городньо-польові роботи дачників скоро завершаться і будуть курсувати Ваші  порожні вагони (супер пониженої, але кількісно збільшеної та загальнодоступної комфортності) до самого Ніжина.... , а там ще 5 годин в дорозі і Київ. Сумно!?!??!!?»

Наталія Висоцька:

«Це катівня їхати зі Славутича до Києва чи Фастова стільки годин в таких умовах(»

Містяни відкрито кажуть: новий графік незручний, і їздити тепер доведеться напівлегальними маршрутками. 

Олексій Зубенко:

«Маршрутки вам сказали велике "дякую". А може і занесли. Інакше це рішення стосовно Чернігова не пояснити»

Олександр Олександров:

«Круто, скотовоз без кондиціонера замість нормального потягу на Чернігів... І їхати тепер майже три години...»

Лера Кобижча:

«Бо на їхню думку в нашу сторону не популярний маршрут. Всі Інтерсіті курсують в напрямок Закарпаття, Львів, а в наш бік направлять звичайні вонючі електрички»

Ірина Кузьменко:

«Навіщо було міняти комфортний, швидкий потяг на лайно( Було так класно комфортно діставатися до Києва. А тепер доведеться їздити на маршрутках( 

Це буде просто тортури в спеку +30. 

Сидіти по троє, зате за 100грн. Та ще тепер дістатись можна до Києва і назад тільки 6 днів на тиждень . 

Немає слів»

Максим Баженов:

«Знущаєтеся? Забрали з чернігівського напрямку спершу Шкоду, потім МПЛТ (обидва - 1-2 клас), поставили електрички з 3 класом (звідси і здешевлення квитків) - і подаєте це як фічу?»

Лілія Пересічанська:

«Чернігів для Укрзалізниці як ізгой якийсь. Мало того що майже немає прямого  сполучення з іншими обласними центрами, їхати треба тільки через Київ,  так ще й нормальний потяг електричкою замінили. Таке відчуття, що в Укрзалізниці взагалі про Чернігів не думають». 

Коментаторка Олена Геращенко детально розписала, чому з чергової заміни вийшло звичайне «покращення». 

«Знову відправлення з "бомжатника" північної платформи? І вся інклюзивність з посту лишається на тих роздовбаних сходах. Відповідно про комфортне очікування на вокзалі пасажири потягу можуть забути? Дійсно ж крута інфраструктура вокзалу зараз: дитяча кімната, залізна крамниця, кава, сувеніри, зони очікування. Щоразу дійсно раділа і всюди ділилася захватом. Але чернігівці, схоже, люди другого сорту, тобто, вашою мовою вагон "3 класу" і їм знову лише сморід, сходи, бомжі і навіть чаю взяти нема де. Це щодо комфорту і інклюзивності з посту», - пише жінка. 

Щодо збільшення місць - знову посилили Ніжин, а Чернігів знову в прольоті. Бо Ніжину дорого брати було інтерсіті, тому вони нарешті перестали викупати весь вагон в чернігівському потязі. 

«Маю не одне відео, як їду одна на весь вагон на ділянці Ніжин - Чернігів (а в цей час багато людей поїхало маршруткою, бо не було місці в системі до Чернігова) І в той же час Інтерсіті навіть в будній день їхав з повною посадкою дійсно до Чернігова, а не до Ніжина». 

На Ніжин їздить багато потягів, а на Чернігів один.  

Жінка зауважила, що їхала минулої п'ятниці назад до Києва потягом "Чернігів-Фастів". 

Дуже іронічно було в додатку дивитися на значок інклюзивної вбиральні, а прийти в оте місце. Від звичайної убитої міжміської електрички лише нова ліврея і поручні для велосипеду відрізняють, і сморід не на весь вагон, а на половину. Раніше дійсно їздила хоч нова електричка замість двоповерхового інтерсіті (теж було розчарування, поїздили як люди і хватить), а зараз її, мабуть, теж кудись покращили пасажиропотік, резюмує авторка.  

«Чернігівці теж мають право на комфортне очікування свого потягу, нехай і розжалуваного до "регіонального", в теплі, на лавочці, з чаєм, дитячою зоною, мерчем (я, наприклад, на вокзалі лишаю навіть більше ніж, квитки туди і назад). А не в холод, дощ, сніг, на отому розбитому парапеті чекати свою "інклюзивну" електричку з посадкою в 7 хвилин, на яку ще треба залізти в прямому сенсі слова», - розчарована Олена Геращенко. 

Інша користувачка - Міра Бондаренко - пише, що оновлені вагони з яскравими сидіннями красиві і зручні тільки на фото. В житті - вже за годину спина починає боліти і поїздка до Чернігова перетворюється на тортури. 

«Замінити зручний, комфортний Інтерсіті на звичайну електричку - це не покращення. Це приклад деградації, на жаль, і занепаду чернігівського напрямку. Залиште людям вибір в якому класі їхати і скільки платити за квиток. І вже потім розказуйте про покращення».

Альона Узназова теж обурена: вчинок Укрзалізниці по відношенню до чернігівців - повне дно. Вона говорить: не можна забирати комфорт у одних і віддавати іншим, ще й виставляти це за «покращення». 

«І щось там писати за помірну ціну. Вам самим з цього не смішно?!

Спека, 3-годинний гул потягу, відсутність нормального туалету і місця для валіз та бруд - це плата чернігівців за вашу демократичну ціну?!

Я дізналася, що потяг планують зняти з рейсу Чернігів - Київ тиждень тому з розмови двох працівників «оновленого» кафе у потягу. Вони розмовляли про те, що на рейсі погано купують їжу. Але в кінці була фраза «Нічого, коли його пустять на Одесу, то будуть купляти все, бо ті, хто їдуть відпочивати грошей не жалкують». 

Ось таке відношення. Робіть висновки самі».

"Час Чернігівський" писав про таке: 

Схожі новини

Вiдео

Секретар Чернігівської міської ради знову не зміг зібрати депутатів на сесію

21 ЛИСТОПАДА 2024, 19:53

Відстоював Батьківщину з 2014-го: рідні просять за петицію щодо присвоєння звання Героя України (посмертно)

21 ЛИСТОПАДА 2024, 19:41

Валентина Драгунова приїхала на похорон батька. І залишилась

21 ЛИСТОПАДА 2024, 18:55

Півтори години детонації: наслідки ракетного удару ЗСУ по Брянщині

21 ЛИСТОПАДА 2024, 17:27

Фото

Сучасні системи відеоспостереження за лісами показали... дітям

21 ЛИСТОПАДА 2024, 16:15

Сказ виявили у лося на території Чернігівського району

21 ЛИСТОПАДА 2024, 15:48

Гуде чи ні — діти навчаються. У протирадіаційному сховищі вільно розмістилися всі класи

21 ЛИСТОПАДА 2024, 15:20

ТОП-переглядів