Чернігівська компанія Collar розповіла, чому продовжує штурмувати міжнародні виставки

08 ВЕРЕСНЯ 2023, 18:53

2693

Участь будь-якої компанії в подібних заходах - обходиться дуже і дуже дорого. Але, окрім презентації та залучення нових клієнтів, виставки можуть дати поштовх для трансформації бізнесу. Ось і зараз, у вересні компанія збирається на чергове міжнародне експо у польській Лодзі, де презентуватиме свої бренди Waudog, Puller тощо.

Однак, хороша віддача від виставок у чернігівців зʼявилася не одразу.

У 2008-му чернігівська компанія з виробництва аксесуарів для тварин Collar вперше брала участь у міжнародній виставці Interzoo. Зі 180 отриманих візитівок вдалося домовитися лише про одне замовлення.

Причину невдачі визначили в тому, що, крім власних аксесуарів для тварин, на стенді були також товари інших виробників, для яких Collar виступив дистрибʼютором.

«Після цієї виставки ми вирішили, що зосередимося на виробництві власних інноваційних продуктів, які будуть вирізняти нас серед інших компаній», – розповіла  Forbes комунікаційниця Collar Олеся Неволько.

Вона вважає, що національна символіка та ідентифікація з країною є важливою на міжнародних подіях, особливо під час великої війни.

«На початку вторгнення постійні клієнти вносили 100% передоплату на замовлення. Так вони хотіли нам допомогти, коли дізналися, що у нас розпочалася війна, що ми не працюємо», – розповідає вона.

Засновник чернігівської компанії Юрій Синиця говорить: експорт для його бізнесу - надзвичайно важливий. Бренд Puller від цього літа продається у Fressnapf - найбільшій мережі аксесуарів для тварин в Європі.

Чернігівська компанія Collar розповіла, чому продовжує штурмувати міжнародні виставки

«Це був неймовірно довгий шлях і я ніколи не думав, що це станеться під час війни. Величезна подяка компанії Trixie, яка є партнером у цьому проекті та підтримує Україну в такий складний час. Прибуток від проекту йде на допомогу ДСНС у розмінуванні території України», - ділиться із підписниками радістю Юрій Синиця.

Чернігівська компанія Collar розповіла, чому продовжує штурмувати міжнародні виставки

Тож, він радить: якщо у початківця немає грошей або його бізнес не генерує прибуток, який можна реінвестувати в розвиток експансії, то навряд чи вийде досягти успіху.

«Варто бути готовим інвестувати в експорт протягом 2–3 років. Мінімальний бюджет для експорту в Європу – $1 млн на два роки. У вас може бути окрема команда, конкурентоздатний продукт, але без фінансів успіху досягнути буде неможливо», - каже Синиця.

Якщо ж бізнесмен є підприємцем по духу і працює в Україні, то найкраще, що може зробити, це вивести продукт на експорт.

«Так, це час, гроші і багато помилок, але ви дасте Україні валютну виручку, й це буде найбільший вклад у перемогу».

Компанія Collar заснована у 1995 році в Чернігові родиною Синиця. Виторг за 2022-й рік - 177 млн грн.

Чернігівська компанія Collar розповіла, чому продовжує штурмувати міжнародні виставки

Чернігівська компанія Collar розповіла, чому продовжує штурмувати міжнародні виставки

"Час Чернігівський" писав про таке: 

Схожі новини

Фото

Лісівники здають в оренду виробничий комплекс через аукціон

02 КВІТНЯ 2025, 12:03

Нетверезий за кермом: у Чернігові водій Ford Ranger влетів у паркан

02 КВІТНЯ 2025, 11:17

Фото

"У хаті стало світліше та тепліше": як перезимувала в новій оселі переселенка з прикордоння

02 КВІТНЯ 2025, 10:59

Пожежа в Чернігові: у підвалі багатоповерхівки горів електроскутер

02 КВІТНЯ 2025, 09:25

Генштаб ЗСУ: неподалік Чернігівщини ліквідували від 15 до 40 окупантів

02 КВІТНЯ 2025, 09:24

Олена та Сосо на хуторі купили п’ять хат. Відбивають від вовків господарство. Читайте у "Віснику"

02 КВІТНЯ 2025, 08:33

Обстріл прикордоння та друга доба без тривог: ситуація на Чернігівщині на ранок 2 квітня

02 КВІТНЯ 2025, 07:54

ТОП-переглядів