Диміти почало в моторному відсіку тепловоза ЧМЕ3, виготовленого ще в Чехословаччині у 1993 році. За призначенням ці тепловози з електричною передачею — маневрові. Але їх використовують і як локомотиви приміських поїздів на порівняно невеликих малозадіяних ділянках.
Цей возив пасажирів зі Сновська до Бахмача і в зворотному напрямку. Відстань між кінцевими пунктами — близько 100 км. У дорозі — дві з половиною години.
Загорілося 8 серпня, минулого четверга близько 11-ї години біля Великого Щимеля (поїзд ішов з Бахмача). До Сновська залишалося 10 хвилин їзди.
Людей у вагонах було небагато — основна частина пасажирів вийшла на попередніх зупинках. Їх 15, зокрема в Мені, Макошиному, Бондарівці, Лютівці.
— Потяг зупинили. Ніхто не постраждав. Пожежники прибули за лічені хвилини, — розповідають очевидці.
Тепловоз — із локомотивного депо Сновськ Конотопської дирекції Південно-Західної залізниці. Там його й відновлюватимуть — пошкоджене в основному внутрішнє облицювання.
Для фахівців депо, які славляться тим, що успішно реанімують паровози (один з останніх — 1938 року випуску), це не проблема.
Джерело: ГАРТ, авторка Ганна ЮХИМЕНКО. Фото із соцмереж
"Час Чернігівський" писав про таке: "Укрзалізниця" відновила пряме залізничне сполучення Славутича з Києвом, через Чернігів. Без скарг не обійшлося