Товари, акції та звісно політика. Такими були більшість реклами на білбордах у Чернігова до повномасштабного вторгнення росії.
Після початку бойових дій у лютому було кілька спроб розміщувати патріотичну рекламу. Приміром, товариство «Gold Future», найбільший оператор реклами, розмістило такі сітілайти у перших числах березня.
«Кожен робить що може для України. Переможемо ворога», - написав Владислав Кухар у Фейсбуці
Була і така реклама на екранах у центрі. Тут готель «Україна» ще цілий і не ушкоджений.
Патріотичну рекламу замовляли і чернігівці. Приміром Олександр Тарнавський особисто підтримував таким чином побратимів, які воювали.
«Три мої брати. Всі троє чернігівці. Біцуха загинув захищаючи Маріуполь. Буйвол залишив там свою ногу. Карапуз досі б’ється на Азовсталі. Чернігівці мають знати своїх героїчних земляків. Почав з білбордів та сіті-лайтів, далі будуть мурали та вулиці в їх честь. Пам’ять про загиблих та поширення слави живих на нас. Тому не обмежуйтесь сторізами в інстаграмі», - написав Тарнавський.
Час Чернігівський провів опитування серед підписників. Більшість із майже тисячі опитаних вважає, що соціальна реклама під час війни має підтримувати Збройні сили України, медиків, рятувальників. Рекламу чиновників та політиків люди бачити не хочуть взагалі.
Втім попри війну на небажання людей бачити рекламу чиновників та політиків, Чернігівська міська рада вже двічі запускала рекламу діючого мера Владислава Атрошенка.
Перша стосувалась підтримки українських міст, які потерпали від російських обстрілів. Втім мер не стримався і нагадав чернігівцям про себе.
До Дня Незалежності замовлено вже повноцінну рекламну кампанію. Ми нарахували не менше 50 отаких бордів.
Враховуючи ціну виготовлення та безпосередньої поклейки, це мінімум 75 тисяч гривень. Сума примірно дорівнює ремонт під''зду та квартир у багатоповерхівці Чернігова.
Звідки взяли кошти на саморекламу мера?
Наше запитання поінформувати скільки бордів із Атрошенком було розміщено у Чернігові та хто платив за їх виготовлення і поклейку, на жаль, було проігнороване прес-службою Чернігівської міської ради. У разі, якщо міська рада все ж вирішить надати відповідь, ми обов’язково доповнимо цей матеріал.
* ОНОВЛЕНО 09.09.2022
Редакція отримала відповідь на запитання щодо фінансування бордів до Дня Незалежності у Чернігові з соціальною рекламою Владислава Атрошенка. Ми отримали його у форматі письмової відповіді. У листі прес-служби Чернігівської міської ради йдеться, що із бюджету на це кошти не витрачались, а все зроблено за особисті кошти міського голови.
У Чернігівській ОДА за розміщення серій біл-бордів «Дякуємо!» із подякою людям, які під час облоги працювали, не використовували бюджетних коштів.
«Голова ОВА та заступник за свої кошти замовляли ці білборди. Бо під час оборони Чернігова сотні людей самовіддано працювали, тож вважаємо за потрібне подякувати людям. Витрачати на це бюджетні кошти вважаємо просто неетичним», - прокоментували Часу Чернігівському в обласній військовій адміністрації.
Також Чернігівська ОВА кілька разів на прохання військових чи громадських організацій розміщувала соціальну рекламу.
Час Чернігівський писав про аферу Чернігівської міської ради із землею: У Чернігівській міськраді знову розглянуть відведення землі під будівництво багатоповерхівки біля Стрижня