Після уроків учні Сновської громади займаються українською мовою та математикою, надолужуючи освітні втрати попереднього року. Заняття проводять шкільні вчителі двічі на тиждень. Усе в межах проєкту «Catch-up», що реалізується на Чернігівщині гуманітарною організацією «Людина у скруті».
«Постійні тривоги негативно впливають на якість освітнього процесу: діти погано концентруються, вимушено пропускають уроки, не засвоюють досконало матеріал. Тому додаткове навчання, на жаль, є необхідністю», – зауважує начальник Управління освіти і науки Чернігівської ОДА Юрій Музика.
Про дистанційне навчання на прикордонні Чернігівщини інформує ФБ-сторінка гуманітарної організації «Людина у скруті».
«У нас прикордонна зона, час прильоту ракети - одна-дві хвилини. Буває, що спочатку ракета прилітає, а потім вже лунає тривога. Тому не всі батьки згодні відпускати дітей на очні заняття, бояться за їхні життя», - каже пані Ірина, вчителька математики Сновського ліцею №1.
Через те, що у школі діє змішана система навчання, тобто частина дітей перебуває фізично у класі, а частина – вдома перед екранами ґаджетів, на вчителів падає подвійне навантаження, адже їхня увага має бути однаково зосереджена як на тих, хто перед ними, так і на тих, хто по той бік монітора.
«Це нас сильно вимотує. Провела шість таких уроків і все, падаєш», - додає пані Ірина.
Та незважаючи на таке навантаження, вчительки Сновського ліцею погодилися взяти участь у ініціативі нашої організації та долучилися до позакласних занять, націлених на надолуження освітніх втрат.
Заняття розпочалися тут у кінці серпня та триватимуть вподовж двох місяців.
«Я почула про заняття і одразу вирішила долучитися, тому що мені треба було повторити програму. Змішана форма навчання завадила мені добре зосередитися на навчанні, онлайн уроки, на жаль, дали розслабитися. Я відчула, що я багато втратила, багато забула, і треба повертатися в тонус. Мені на заняттях цих дуже подобається, особливо те, що тут немає оцінок і домашнього завдання. Я зосереджуюся на тому, що мені потрібно тут і зараз наздогнати, знаючи, що після занять я матиму вільний час. А ще на ці заняття ходить більше дітей, ніж на уроки в школі, тому веселіше», - зазначила ліцеїстка Тетяна.
Такі додаткові заняття вже завершилися у двох інших громадах Чернігівщини та тривають на Київщині.
"Час Чернігівський" писав про таке: