До таких висновків дійшов юрист та активіст Олександр Гашпар, аналізуючи ситуацію, яка склалася навколо «справи Атрошенка» - розгляду обставин щодо перетину державного кордону службовим та приватним авто посадовця, де основним ініціатором справи виступив водій міського голови Олександр Коробко, який і запропонував, попри попередню відмову, все ж таки перетнути кордон.
«Ми доїхали до пропускного пункту «Краківець» на Tesla. Там нас не пропустили через кордон та повернули назад до міста Львова. Доїхавши до Львова я наполіг перед міським головою, що мені треба перетнути кордон та забрати службовий автомобіль. Попросив його почекати у Львові. Він сказав, що не може мені наказувати, адже у мене є начальник відділу», — цитує Коробка у суді «Суспільне Чернігів».
Олександр Гашпар розмірковує:
«До речі, справа Атрошенка оголила ще одну давню проблему - це відсутність в публічному доступі розпоряджень міського голови про відрядження, відпустки і преміювання посадових осіб Чернігівської міської ради і комунальних підприємств. Адже попри те, що ці розпорядження стосуються витрачання бюджетних коштів і представницьких функцій органу місцевого самоврядування, ці документи ретельно приховуються від громадськості і всупереч вимогам Закону "Про доступ до публічної інформації" не оприлюднюються на офіційному веб-сайті Чернігівської міської ради».
А ще юрист підмітив незвичайний розмір премії водія Атрошенка. На суді пролунала цифра у 300%. Чому саме стільки і за що - водій так і не пояснив.
Олександр Гашпар коментує:
«Нехилі премії у водія міського голови. До 300% з міського бюджету».
"Час Чернігівський" писав про суд на Атрошенко: Суд над Атрошенко: мера Чернігова судять за порушення антикорупційного законодавства.