Оновлення даних військовозобов’язаними у ЦНАП: як відбувається процес

09 ЛИПНЯ 2024, 13:06

6304

Начальник відділу адміністративно-консультативних послуг чернігівського ЦНАПу Ігор Власенко

Начальник відділу адміністративно-консультативних послуг чернігівського ЦНАПу Ігор Власенко розповідає про ажіотаж щодо оновлення даних, недовіру до «Резерв+» і про те, чи можуть у ЦНАПі вручити повістку.


Журналіст Арсен Чепурний: Запис на оновлення даних військовослужбовцями призупинено?

- Прийом у нас не призупинили, просто на даний момент весь запис по 18 липня включно вже розібраний. Ми послугу з актуалізації надаємо за попереднім записом. Ми розрахували, яка у нас є спроможність по прийому людей, якого спеціалістів могли - виділили, розрахували, скільки людей ми в день можемо приймати. Тобто запис ведеться, тобто далі відкриється запис на 19 липня, ми будемо актуалізацію продовжувати і надалі. Тобто цю послугу ми не відміняємо.

– Чому такий великий ажіотаж?

- Великий. Проблема в тому, що люди не користуються додатком Резерв+, хоча вони отримують той же самий документ, що в ЦНАПі, що через Резерв+. І через Резерв+ це робиться швидше, це з власного досвіду. Ще проблема в тому, що людям, які спочатку обновились, ми видавали не військово-обліковий документ, а витяг з реєстру «Оберіг». А потім люди захотіли отримати вже військово-обліковий документ з QR-кодом і пішли по».

– За скільки часу приймаєте людину?

- Запланований час у нас 15 хвилин. Але є проблема. Електронний кабінет, через який ми працюємо, починає зависати, це кожен день з 9 до 14 години. І замість 15 хвилин ми витрачаємо по 40 хвилин на одну людину. І з цього виникають черги. Нас це не влаштовує, але якось змінити ситуацію ми не можемо.

Із 18 травня, ми прийняли близько 4200 військово-зобов'язаних, по ним актуалізовані дані.

– Люди не довіряють додатку Резерв+?

- На даний час є така проблема, що люди не довіряють додатку Резерв+, хоча це офіційний додаток Міністерства оборони Україну. І навіть витяг, який видається в ЦНАПі, там написано, зверху «Резерв+». Тобто, фактично, ми актуалізуємо людей через Резерв+, просто через інший інтерфейс. Звідки, чутки йдуть, я не знаю, жодних проблем з Резерв+ не було. Тобто приходять люди, я кажу: «Запису нема, але хочете встановіть додаток, я вам допоможу».

– Чи є у ЦНАПі представники ТЦК?

- У ЦНАПі немає представників ТЦК. На жаль, тому що не можуть надати консультацію. Повістки ніхто не роздає. Єдиний випадок був, коли вони почали це робити 18 травня, я вийшов, дивлюсь, вони вже комусь повістку видають. Я попросив їх, щоб хоча б не зривали нам прийом громадян, тому що будуть лякатись. Взагалі, нікому тут повістки в приміщенні ЦНАПу ніколи не видавались.

Автори: журналіст Арсен Чепурний, оператор Дмитро Фальчевський

"Час Чернігівський" писав про таке: 

Схожі новини

«Поки я не побачила тіло, надія живе», — жінка з Чернігівщини дивиться всі обміни

01 СЕРПНЯ 2025, 21:30

За ранок нарвали сім десятилітрових відер вишень

01 СЕРПНЯ 2025, 19:17

«Мамочко, це я!»: серед 13 звільнених, яких взяли в полон на ЧАЕС, - нацгвардієць з Чернігівщини

01 СЕРПНЯ 2025, 17:21

«Батьки мають сісти»: у Чернігові двоє дівчат викинули кота з 9 поверху. Тварина загинула

01 СЕРПНЯ 2025, 16:01

Хочеш купити кондиціонер і не переплатити? Поради від компанії «Кондиціонери України»

01 СЕРПНЯ 2025, 15:30

Майже 600 тисяч: скільки людей читало "Час Чернігівський" у липні 2025-го

01 СЕРПНЯ 2025, 14:57

Скільки мільярдів гривень залучила Чернігівщина у громади через співпрацю з міжнародними партнерами

01 СЕРПНЯ 2025, 14:45

ТОП-переглядів