"Вони руку не опускають. Це незручно нам і вам і глухим", - пояснює тренерка.
Працівників Сервісного центру МВС почали навчати жестовій мові. Це новий підхід в наданні адміністративних послуг. За інціативи Олени Зеленськохї запроваджено Національну стратегію безба’рєрності. Все, аби кожна людина мала отримала доступ до будь-якої сфери життя.
"Тренінги, які проходитимуть 3 тижня - із вивчення основ жестової мови. Відвідувачі різні,і з різними потребами. Бувають з вадами слуху чи мовлення. Після курсу зможуть надавати послуги очі в очі без перекладача", - каже Людмила Деркач, заступник начальника регіонального сервісного центру МВС в Чернігівській області.
Адміністратори Сервісного центру пройдуть базовий курс навчання жестовій мові. Допомагатимуть їм в цьому працівники центру післядипдомної освіти. Вони кажуть, що це перший досвід навчання жестовій мові державних службовців.
"Людині дуже вжаливо бути почутою і сприйнятою. Якою мовою ви б не говорили. Це спосіб соціалізації. Уявіть - ви не чуєте, і от як?. Ви прийшли до соціального центру. Що ключове? Як привітатися. Як перепитати. Як поцікавитися про проблеми. Як відповісти", - каже Володимир Бойко, директор Сіверського центру післядипломної освіти.
Курс навчання жестової мови розраховано на 30 годин протягом 3 тижнів.
"Час Чернігівський" писав про безбарʼєрність:
- Житель Прилук проведе за ґратами 6 років: за те, що п‘яним у Києві покалічив трьох курсанток
- Люди з інвалідністю у Чернігові хочуть виробляти тротуарну плитку, але нема збуту і зацікавленості влади
- Центр реабілітації для дітей з інвалідністю «Відродження»: заклад, де народжуються дива і здійснюються мрії