"Укрзалізниця" вивчає пасажиропотік між Києвом та Черніговом. Із цією метою на напрямку призначили додатковий потяг. З кондиціонером.
Додатковий поїзд №702/701 Київ — Чернігів курсуватиме 27 липня та 1,2,3 серпня.
Розклад:
- Київ → Чернігів: 09:11 — 11:34
- Чернігів → Київ: 13:50 — 16:15
Зупинки: Видубичі, Дарниця, Ніжин, ім. Бориса Олійника (смт Куликівка).
У поїзді — вагони з кондиціонером, сидячі місця першого та другого класу. Непарні місця — біля вікна, парні — біля проходу.
Квитки вже у продажу в застосунку, на сайті booking.uz.gov.ua та в касах.
«Час Чернігівський» перевірив наявність напрямку у застосунку. Ціна квитка на перший клас - 583 грн, другий коштуватиме - 287 грн. Є й інші потяги, де квиток третього класу коштуватиме 96 - 100 грн.
У коментарях під дописом в компанії пояснили - потяг дійсно тимчасовий. Бо вивчають попит. На закиди пасажирів щодо жахливого стану регіональних поїздів - в Укрзалізниці відповіли.
Олена Геращенко:
- А чому лише ці дні? Можна, будь ласка, зробити нормальні вагони першого і другого класу на постійній основі замість обшарпаної електрички з написаними маркером від руки номерами місць, брудними вагонами і старою вбиральнею?
*мова йде про потяг, який курсує ввечері з Чернігова, той що ввечері з Києва їде ще типу модернізований.
Хоча сама концепція цих вагонів 3-го класу в регіональних потягах має піти в історію. Можете ж робити, виявляється, другий клас на базі електрички. Все що потрібно для комфорту: зручні крісла, відсутність сусіда перед обличчям, з яким ваші коліна не розминаються, ще й автомат з снеками, кавою. Більше і не треба.
Але ні, Чернігів постійно оминають. Завжди він крайній і забутий. І так, якщо що, пасажиропотік падає при пониженні комфорту, а не навпаки. Був би комфортний потяг - їздили б їм.
У відповідь пресслужба говорить:
«На ці дні, щоб вивчити пасажиропотік і далі придумати рішення. Електропоїзд на Чернігівському напрямку курсує достойний та модернізований, а не "обшарпана електричка" :) Власне, вони залишаються щоб дати пасажирам альтернативу!».
Катерина Милейко:
«Укрзалізниця, я вибачаюсь, але електричка Ніжин-Чернігів це просто жесть, туалети не працюють, води нема, сморід стоїть».
Олена Геращенко:
«Укрзалізниця, я в своєму коментарі уточнила, за які я потяги кажу.
Так, 8860/8880 новий і модернізований, ще фарбою місяць пахнув в салоні. Але 894П/892П - жахлива обшарпана електричка, єдине що пофарбована та номери місць на огризку А4 маркером намалювали.
Так, одразу після прибирання інтерсіті - обидва потяги були гарні, нові і чисті. Але згодом щось пішло не так і сам потяг з модернізованої електрички замінили на стару електричку, якій походу лише ліврею оновили, а всередині все ще 9 років тому оновлювали)».
"Час Чернігівський" писав про таке: