Мова йде не про ті, де невеликий трафік, а про такі, які не працюють взагалі. Про це повідомляє член правління АТ «Укрзалізниця» В’ячеслав Єрьомін. Список таких непрацюючих станцій поки не уточнювали.
«У нас є чітке розуміння щодо закриття взагалі непрацюючих станцій. Плануємо це робити. Підкреслюю, мова не про малодіяльні, а про ті дільниці, що не використовувалися п’ять і більше років. А проте є амортизація, витрати на їх утримання, податок на землю, хоча його зараз і зменшили до 0,25%, однак такі витрати є», – розповів Вячеслав Єрьомін виданню Railinsider.
За словами управлінця, робочі ділянки займають близько 5% від усієї мережі УЗ.
Що ж до малодіяльних станцій, один із варіантів вирішення питання є програма зі створення терміналів у областях.
«Принцип такий: нам не потрібна одна станція, на яку приїде один вагон; ми створимо хаб, де буде 100 вагонів, а автомобілі зроблять першу й останню милю, довезуть до всіх точок вантаж. Тож не потрібно буде багато станцій, адже буде розумне логістичне рішення», – зауважив посадовець.
У Мені ця новина схвилювала місцеву громаду. Сайт «Менщина» навіть поцікавився у керівництва регіональної філії Південно-Західної залізниці, зокрема начальника станції "Мена" Дениса Сірика як тут справи.
«У нас все нормально. Все працює. Нас закривати не будуть», - коментує чиновник.
У коментарях під дописом він додав, що станція працювати буде, зокрема і в напрямку вантажних перевезень.
«А от щодо приміського сполучення, можуть виникати питання!!! Будемо тримати руку на пульсі, цей єдиний приміський потяг нам необхідний, як для населення нашої громади, так і сусідніх громад», - резюмував Сірик, маючи на увазі електричку Сновськ-Бахмач.
"Час Чернігівський" писав про залізницю: