З бобром з гілкою у лапах і у яскравих барвах. Яким буде бренд та символіка Бобровицької громади - думали у міській раді.
12 вересня там відбулося засідання робочої групи з розробки бренду. Провела засідання заступниця міського голови Юлія Петренко.
Під час зустрічі завідувачка сектору цифрової трансформації Віта Маленька та провідна спеціалістка сектору цифрової трансформації Валерія Шленчак презентували напрацьований проєкт бренду громади.
«Він покликаний сприяти впізнаваності та просуванню громади в інформаційному просторі, посиленню туристичної привабливості й формуванню сучасного іміджу. Крім того, бренд громади стане додатковим інструментом для розширення співпраці з інвесторами та партнерами», - сказала Юлія Петренко, підсумовуючи результати зустрічі.
Судячи з концепту на світлинах - нова айдентика міста може зʼявитися у якості принтів на футболках, чашках, шоперах, друкованій продукції тощо.
Авторка: Євгенія Замковська
"Час Чернігівський" писав про таке: