У Лосинівському ЦНАПі клієнти можуть розрахуватися за послуги, не виходячи з приміщення. Банківською карткою, через термінал. Запропонувала це втілити Олена ЮЩЕНКО, виконувачка обов’язків керівника ЦНАПу в Лосинівській територіальній громаді.
— У всіх магазинах є термінали. А в нас наче старі часи були. Тепер людям зручно, — радіє Олена Ющенко.
До цього оплачувати послуги ходили на пошту. Чекали. Усе наче і в центрі. Але пройти метрів 700 треба. Або ж послуга коштує 34 копійки, а за квитанцію треба 15 гривень віддати. У черзі постояти. Хтось посилку отримує, хтось комунальні платить.
Коли був «Ощадбанк», ходили туди. Після повномасштабного вторгнення відділення закрили.
Ідея виникла, коли була на навчанні. Запропонувала голові. Підтримав. Почали впроваджувати. Консультувалися з банками. Уклали договір з «Ощадбанком».
— Хто допомагає розраховувати клієнтів?
— Я. Термінал стоїть у мене в кабінеті. Сама захотіла, сама впровадила, сама і розраховую, — сміється Олена Владиславівна. — Моя відповідальність. Складного нічого нема. Вводжу суму, прізвище, ім’я і код послуги. Встановили 25 липня. Працювати з ним почали 28-го.
Джерело: "Вісник Ч", авторка Юлія СЕМЕНЕЦЬ
"Час Чернігівський" писав про таке:
- У громаді припиняє роботу місцеве відділення міграційної служби: де оформити паспорт
- Чи доступний чернігівський ЦНАП для людей з інвалідністю: як і хто оцінював установу
- "Неможливо знайти якийсь недолік. Все ідеально": як модернізували ЦНАП у прикордонній громаді
Ще більше цікавої інформації читайте та дивіться на цифрових майданчиках "Вісника Ч":