Пасажиропотік на автобусних маршрутах Чернігівщини з об’єктивних причин продовжує знижуватися. В той же час такі перевезення допомогли після обстрілів залізничної інфраструктури.

Максим Власов, начальник відділу транспорту і зв’язку Чернігівської ОВА:
Організовано було підвіз в напрямку Ніжин-Носівка, було багато автобусів, були підвози Бахмач-Ніжин і Бахмач-Конотоп.
Обласні автобусні маршрути не дуже прибуткові, на відміну від міських чи приміських, кажуть у профільному відділі ОВА. Охочих на конкурси небагато.

Тимофій Волчков, заступник директора департаменту енергоефективності, транспорту, зв’язку та ЖКГ Чернігівської ОВА:
У 2025 році ОВА було проведено 1 конукурс з організації пасажирських перевезень на 17 маршрутів, зокрема, Талалївка-Чернігів, Ніжин-Варва, Короп-Чернігів, тощо.
Під час блекауту пасажирський транспорт працює справно, кажуть чернігівці та жителі інших громад. Хоча у самому Чернігові нещодавно були проблеми з електротранспортом.

Автобуси ходили, а тролейбуси ні. А зараз тролейбуси ходять. По проспекту йдуть.

У нас в Ріпках нормально, слава богу. Як часто ходять ? Кожну годину є маршрутка, даже частіше буває.
Натомість на сільських маршрутах через застарілий парк транспорт часто виходить з ладу і для жителів сіл, це може становити проблему. Дістатися у місто тоді непросто.

Поламалася маршрутка, я з Лукашівки. Добиралася на електричці. Тоді сюда. Чотири рази на день їздять, тільки ламаються, старенькі.
Стан автобусів викликає занепокоєння, але більш відчутною є нестача водіїв. Є проблеми і з пасажирськими перевезеннями у прикордонних громадах – Семенівській та Новгород-Сіверській, які часто обстрілюються ворогом.
Автори: журналіст Юрій Михуля, оператор Олександр Довбенко
"Час Чернігівський" писав про таке: Передмістя Чернігова: як без світла живуть люди і навчаються діти у громаді







