У Чернігові замість тролейбусів могли бути трамваї. Відповідні плани були в розробці в середині 20-х років минулого століття. Так, в газеті «Красное знамя» від 26-го вересня 1924-го року розміщено статтю, в якій описувались кошторис будівництва, вартість проїзду та утримання трамваїв.
99 років тому 1924 року Губернський відділ місцевого господарства склав кошторис на будівництво трамвайної лінії в Чернігові. Проект відправили на узгодження в Харків. Будівництво лінії планували здійснити у дві черги – першу лінію планували побудувати від заводу «Жовтневий молот» до вокзалу. Друга черга мала з’єднати Красну площу з мікрорайоном Бобровиця.
Загальна протяжність лінії, яку планували побудувати, мала скласти 8 верст (трохи більше восьми кілометрів). Трамвай планували обслуговувати трьома моторними вагонами. Вартість будівництва тоді оцінили у 130 тисяч рублів.
Річні витрати на утримання обрахували на рівні 52 тисячі рублів, а дохід – на рівні 62 тисяч рублів. Вартість проїзду оцінили так: «От города до вокзала 20 копеек, проїзд в городе (один участок) – 5 копеек, за провоз груза от города до вокзала – по 4 копейки с пуда».
У березні 1925 року та ж сама газета коротко констатувала: «вопрос о трамвае почему-то заглох».
Автор: Віталій НАЗАРЕНКО