Українські кінозірки запартнерилися з чернігівським десертним брендом

21 ЛЮТОГО 2024, 10:04

1974

Кінозірки рекламують «Моті від коті»

Кінозірки рекламують «Моті від коті»

Свіжу колабу з тістечками-моті бренду «Моті від коті» виклали актори на власних сторінках в інстаграмі. У відео Наталка Денисенко (наша землячка з Чернігова) у гримерці у Міському палаці культури похапцем перед репетицією підʼїдає смачненьке, на чому її і ловить Цимбалюк. 

Потім актор хапає тістечко з коробки і тікає з ним, за колегою з істеричним вереском женеться Денисенко. 

«Віддай!».

Українські кінозірки Наталка Денисенко та Тарас Цимбалюк запартнерилися з чернігівським десертним брендом

Потім перед дзеркалом біля останнього тістечка вони зʼясовують стосунки. Наталя скаржиться:

«Тарас! Ну скільки можна у мене красти їжу! Це не по-людськи. Можеш забирати все що завгодно, тільки не «Коті від моті» (переплутала -ред.)

Українські кінозірки Наталка Денисенко та Тарас Цимбалюк запартнерилися з чернігівським десертним брендом

Але невгамовний Тарас все одно тягне останнє тістечко. Наталя знову кричить. 

Українські кінозірки Наталка Денисенко та Тарас Цимбалюк запартнерилися з чернігівським десертним брендом

У коментарях користувачі підколюють парочку, зауважуючи як на подібні ролики реагує чоловік Наталі Андрій Фединчик. 

Загалом, реклама зайшла, у коментарях є чимало схвальних відгуків. Ролик отримав майже 10 тисяч лайків. Скільки коштувало подібне партнерство - наразі невідомо. Але у 2022 вже після повномасштабного вторгнення акторка розповіла ведучій Аліні Доротюк, що її розцінки за рекламну інтеграцію доходили до 1000 доларів. Та війна все змінила. Якщо бренд хороший - акторка може зробити рекламу і за так. 

«Я як блогерка заробляла через ФОП, сплачувала податки. Це непоганий дохід. Якщо великий бренд, то вони могли й тисячу доларів заплатити за рекламну інтеграцію. Ти робиш контент, медійну роботу. Зараз я максимально скинула ціни, але якщо бренди не мають грошей, щоб платити блогеру, то я робила рекламу безплатно. Намагаюся підтримувати наші бренди на благодійній основі. По-різному зараз. За час війни найбільший мій заробіток в Instagram це було 10 тисяч гривень за публікацію», — розповіла Наталка.

Наталка Денисенко у Чернігові

Наталка Денисенко у Чернігові

Власником десертного бренду тістечок є чернігівський інстаграмер та підприємець Максим Садовський, на його профіль підписані близько 45 тис користувачів. 

Максим Садовський

Максим Садовський

"Час Чернігівський" писав про таке:

Схожі новини

Вiдео

У Чернігові у місцевому парку висадили берези

23 КВІТНЯ 2024, 21:19

Поранений під час оборони Чернігова: таз і ноги 48-річного чоловіка нечутливі

23 КВІТНЯ 2024, 20:14

Вiдео

Пільгові кредити для селян Чернігівщини у 2024 році: хто може скористатися

23 КВІТНЯ 2024, 18:09

Vodafone інвестує в громаду Чернігівщини: у віддалених селах ловитиме 4G

23 КВІТНЯ 2024, 17:24

У Чернігові прощались із 25-річним бійцем

23 КВІТНЯ 2024, 16:47

Фото

Підрядник розказав, як просувається будівництво моста поблизу Шестовиці

23 КВІТНЯ 2024, 16:31

Нові правила мобілізації: як каратимуть ухилянтів на Чернігівщині

23 КВІТНЯ 2024, 15:17

ТОП-переглядів