Українські кінозірки запартнерилися з чернігівським десертним брендом

21 ЛЮТОГО 2024, 10:04

2774

Кінозірки рекламують «Моті від коті»

Кінозірки рекламують «Моті від коті»

Свіжу колабу з тістечками-моті бренду «Моті від коті» виклали актори на власних сторінках в інстаграмі. У відео Наталка Денисенко (наша землячка з Чернігова) у гримерці у Міському палаці культури похапцем перед репетицією підʼїдає смачненьке, на чому її і ловить Цимбалюк. 

Потім актор хапає тістечко з коробки і тікає з ним, за колегою з істеричним вереском женеться Денисенко. 

«Віддай!».

Українські кінозірки Наталка Денисенко та Тарас Цимбалюк запартнерилися з чернігівським десертним брендом

Потім перед дзеркалом біля останнього тістечка вони зʼясовують стосунки. Наталя скаржиться:

«Тарас! Ну скільки можна у мене красти їжу! Це не по-людськи. Можеш забирати все що завгодно, тільки не «Коті від моті» (переплутала -ред.)

Українські кінозірки Наталка Денисенко та Тарас Цимбалюк запартнерилися з чернігівським десертним брендом

Але невгамовний Тарас все одно тягне останнє тістечко. Наталя знову кричить. 

Українські кінозірки Наталка Денисенко та Тарас Цимбалюк запартнерилися з чернігівським десертним брендом

У коментарях користувачі підколюють парочку, зауважуючи як на подібні ролики реагує чоловік Наталі Андрій Фединчик. 

Загалом, реклама зайшла, у коментарях є чимало схвальних відгуків. Ролик отримав майже 10 тисяч лайків. Скільки коштувало подібне партнерство - наразі невідомо. Але у 2022 вже після повномасштабного вторгнення акторка розповіла ведучій Аліні Доротюк, що її розцінки за рекламну інтеграцію доходили до 1000 доларів. Та війна все змінила. Якщо бренд хороший - акторка може зробити рекламу і за так. 

«Я як блогерка заробляла через ФОП, сплачувала податки. Це непоганий дохід. Якщо великий бренд, то вони могли й тисячу доларів заплатити за рекламну інтеграцію. Ти робиш контент, медійну роботу. Зараз я максимально скинула ціни, але якщо бренди не мають грошей, щоб платити блогеру, то я робила рекламу безплатно. Намагаюся підтримувати наші бренди на благодійній основі. По-різному зараз. За час війни найбільший мій заробіток в Instagram це було 10 тисяч гривень за публікацію», — розповіла Наталка.

Наталка Денисенко у Чернігові

Наталка Денисенко у Чернігові

Власником десертного бренду тістечок є чернігівський інстаграмер та підприємець Максим Садовський, на його профіль підписані близько 45 тис користувачів. 

Максим Садовський

Максим Садовський

"Час Чернігівський" писав про таке:

Схожі новини

Щоб птиця черешню не клювала — натягнули сітку

28 ЧЕРВНЯ 2025, 13:52

Інтерв’ю

Жирохов: неясно де 100 тисяч російських вояків; літній наступ ворога; загроза Чернігівщині реальна?

28 ЧЕРВНЯ 2025, 12:36

Фото

"Мунварта" Чернігова почала демонтувати тумби й клумби на внутрішньодворових проїздах

28 ЧЕРВНЯ 2025, 11:35

На Чернігівщині відкрили 701 справу на ухилянтів. "Рекорсмен" отримав 8 приписів до суду

28 ЧЕРВНЯ 2025, 09:50

Ворожі обстріли із FPV-дронів та мінометів: ситуація у прикордонні Чернігівщини на ранок 28 червня

28 ЧЕРВНЯ 2025, 08:33

Вибух "герані": уламком розсікло обличчя Марини Лебідь

27 ЧЕРВНЯ 2025, 20:03

Вiдео

У сільській школі на Чернігівщині за роки війни учнів стало удвічі більше

27 ЧЕРВНЯ 2025, 18:14

ТОП-переглядів