Українські вчителі обʼєднались із фінськими, щоби разом повчитись робототехніки у «Вулику», освітньому просторі організованому завдяки ініціативі savED для вчителів у Чернігові.
Протягом 2 місяців гості центру та учителі з фінського міста Ріїгімякі обмінювалися досвідом на онлайн-сесіях, разом розробляли плани та завдання для учнівських сесій.
«І найцікавіше – учнівські заняття також проводились синхронно по відеозвʼязку! Спершу діти в групах моделювали паперові вежі. Звучить просто, та насправді збудувати високу вежу, хай і з паперу, – це захопливий і практичний спосіб вивчити концепції інженерії та конструкцій, а отже й зрозуміти, на чому базується робототехніка», - йдеться у повідомленні.
Від простого далі переходили до складнішого: на наступних сесіях учні вивчали деталі, необхідні для функціонування роботів, зокрема датчики й сенсори, визначали, який програмний код потрібно написати для різних функцій робота, а ще дізнавались про програмування роботів у віртуальному середовищі.
«Насправді робототехніка – це не тільки про створення керованих роботів», – каже вчителька пані Дарʼя, яка приєдналась до програми з міста Ріїгімякі. – «Робототехніка інтегрована в усі сфери, за цим майбутнє. Діти змалечку привчаються до того, що це частина їхнього життя, і вони із задоволенням спочатку грають у це, а потім самі починають створювати цікаві проєкти».
«Вулик» для вчителів у Чернігові створюється за підтримки Google, організаційної підтримки CFC Big Ideas та за сприяння Міністерства освіти і науки України та Управління освіти Чернігівської міської ради.
Джерело: savED
"Час Чернігівський" писав про таке: На Чернігівщині працюють освітні вулики, деякі з них - «ну дуже прикордонні»