Чернігівський рітейл попри складну обстановку продовжує розвиватися. За 4 місяці цього року у регіоні працює 395 магазинів у 8 основних галузях рітейлу (їжа, фармація, будматеріали, непродовольчі товари, мода, техніка та електроніка, ювелірні вироби, АЗК).
За цей період у регіоні відкрилося плюс 14 нових магазинів, і закрилося лише 4, інформує спільнота рітейлерів RAU.
Найбільший сегмент - аптеки: 152 точки (+5). Непродовольчі товари - 100 точок (+5 і -2). Їжа - 59 магазинів (+2 і-2). Техніка та електроніка - 44 (+1). Паливний роздріб - 15. Ювелірка - 14 (+1). Одяг - 9. Будматеріали- 1.
На практиці це виглядає так. Найбільший ТРЦ регіону Hollywood продовжує поповнювати та оновлювати пул орендарів. Цієї весни відкрився новий великий формат магазину взуття від Buts, який зайняв площу 410 кв. м. Нагадаємо, з 2009 року бренд успішно розвивається на українському ринку, а основна його концепція – якість і функціональність. Продукція надходить з фабрик Європи та Китаю.
Ще сегмент fashion-ритейлу в ТРЦ Hollywood поповнився магазином популярних європейських брендів як для жінок, так і для чоловіків Jamms, а незабаром двері відкриє ще один магазин українського бренду Wear Me – це комфортний базовий одяг, який пропонує розміри від XS до XXL.
Також в травні мережа шопінг-центрів Територія мінімальних цін відсвяткувала свій 15-й день народження та поділилися надбаннями за ці роки. Тож в Україні працює 18 шопінг-центрів в 4 містах: 13 у Києві, 2 у Львові, 2 у Івано-Франківську, 1 у Чернігові. До того ж, п’ять з них відкриті за останній рік у новому форматі та дизайні й з оновленим брендом.
З приводу кількості магазинів у регіоні - це дані регулярного щомісячного опитування обʼєднання RAU, проведене серед ста членів Асоціації рітейлерів, станом на квітень 2024 по всій Україні в них працювало 19 448 торговельних точок у восьми основних галузях ритейлу. Мова йде про продовольчий і непродовольчий ритейл, аптечну торгівлю, fashion, а також продавців техніки й електроніки, мережі АЗК, магазини з продажу ювелірних виробів та сегмент DIY-мереж.
За минулий рік мережі українських рітейлерів розширилися на 1987 магазинів. Це на 12% більше, ніж було у 2022-му, найважчому для ритейлу році повномасштабного вторгнення. Кількість працюючих магазинів на середину весни поточного року продовжує демонструвати позитивну динаміку. Так, за січень-квітень 2024-го мережі додали ще 2%. Загалом за чотири місяці 2024 року року було відкрито 720 магазинів і зачинено з різних причин 233. Відповідно приріст склав 487 торгових об’єктів.
"Час Чернігівський" писав про таке: