На підʼїзді до Чернігова завершений перший етап насування зібраної частини металевої прогонової будови мосту через русло річки Десна. Довжина даної частини прогонової будови складає 293 метри (низова гілка мосту).
Наразі мостобудівельники демонтують аванбек - направляючу консольну конструкцію тимчасового типу, що застосовується при спорудженні металевих прогонових будов мостів методом поздовжнього насування, інформують у ГК «Автострада».
Решта елементів даної металевої прогонової будови буде монтуватися на суцільних риштуваннях і на тимчасових опорних пакетах. Поки що насунута прогонова будова стоїть значно вище своїх проектних відміток. Тож вже невдовзі команда розпочне не менш складний та цікавий процес - опускання насунутої прогонової будови і встановлення її на опорні частини за допомогою спеціальних домкратів. Процес опускання конструкцій відбуватиметься у 6 етапів і триватиме 2-3 тижні.
"Паралельно виконуються роботи зі збирання на стапелі іншої частини металевої прогонової будови мосту (верхова гілка мосту) і невдовзі розпочнеться процес насування даної частини металевої прогонової будови через русло річки. Закінчити будівництво нового мостового переходу плануємо у 2024 році", - повідомили у компанії.
Ще раз про рекорд
Нагадаємо, що цей міст вже відзначений рекордом. Підрядник ГК "Автострада" подала відповідну заявку до Книги рекордів України. Прогін був успішно забетонований 14-15 жовтня 2023. А вже 17 жовтня міст відвідали вповноважені представники Національного реєстру рекордів України, які й зафіксувати новий рекорд в номінації "Найдовший монолітний залізобетонний мостовий прогін з пост-напруженою арматурою" - 122,493 метрів.
Якщо точніше, то у компанії «Автострада» наводять такі цифри: протягом доби мостобудівельники бетонували монолітну прогонову будову мосту довжиною 122,493 м. Цей процес тривав безперервно, роботи не припинялися навіть вночі. Всього використали майже 1400 кубометрів бетону (а це 3400 тонн) і 140 тонн арматури. Щоб доставити бетон на будівельний майданчик, машини-бетонозмішувачі здійснили 150 ходок.
Джерело: ГК «Автострада»
"Час Чернігівський" писав про мости на Чернігівщині: