Реклама
Визначити, чи ідеальний домен ви вибрали для сайту, можна тільки з часом, коли ви побачите динаміку трафіку та відгук цільової авдиторії. Хоча інструменти для початкового етапу теж є: перед тим, як купити домен, ви можете проводити тестування, оцінювати асоціативність і звучання, перевіряти вдалість назви з огляду на SEO. Ми зібрали три поради, які допоможуть створити ім’я, що працює на вас.
Чим коротше, тим краще
Неймінг продукту має бути лаконічним і зрозумілим, це ж правило поширюється на створення доменного імені. Оптимально, якщо ви вмістите назву у 12 знаків.
Занадто довгі імена можуть мати незграбний вигляд і не відкладатися в пам’яті потенційної цільової авдиторії. Натомість маленька кількість символів зменшує ризик помилки під час введення назви.
Жодних дефісів і цифр
Дефіси та цифри значно ускладнюють сприйняття доменного імені. Вони спричиняють плутанину в користувачів, бо не всі пам’ятають, де саме потрібно поставити спеціальний символ. А якщо у вас є конкурент з подібною назвою, але без зайвих знаків, потенційний клієнт може випадково піти до нього.
Якщо без символів не обійтися, тримайте лайфгак: зареєструйте додатково варіант без дефіса й зробіть переадресацію на першочергове джерело. У такий спосіб система все одно приведе клієнта до вас, навіть якщо той помилятиметься.
Будьте зрозумілі для своєї цільової авдиторії
Доменне ім’я має гармонійно поєднуватися з вашим брендом і комунікаціями в інших каналах. Тут діє одразу кілька правил:
- якщо у вас вже є соцмережі з впізнаваною назвою, використовуйте її ж для домену;
- молодша авдиторія краще реагує на іноземні слова, а старша — на транслітерацію українських;
- назва має звучати природно, щоб її легко було вимовити вголос.
Лишайтеся послідовними — використовуйте той домен, який асоціюється з вашим брендом і працює на його імідж.
Отже, основа вдалого доменного імені — це лаконічність і зрозумілість. Якщо ви дотримаєтеся цих трьох порад, ви вже будете на пів шляху до впізнаваності бренду в мережі. А купити домен ви можете у QHost.