Світлина зруйнованих багатоповерхівок у Чернігові внаслідок авіаудару 3 березня стала промо для бан-кампанії бренду The Coca-Cola Company
Слоган для бан-промо - Supported by Coca-Cola. Taste the feeling.
Як відомо, ця транснаціональна корпорація відмовилася припиняти співпрацю з Росією, натомість припинила виробництво своєї продукції в Україні та евакуювала працівників.
Російська інформ-агенція ТАСС цитує стейтмент компанії.
«Усі операційні, виробничі та логістичні потужності Coca-Cola в Росії працюють. Ми несемо повну відповідальність перед партнерами, суспільством і тисячами наших співробітників у Росії. Нашим головним пріоритетом є безпека наших співробітників», – повідомили в компанії.
Цей вчинок бренду викликав різке засудження як в Україні та в світі і став поштовхом для промо щодо засудження бренду. Українські торгові мережі, зокрема, «Сільпо», оголосили, що припиняють співпрацю з компанією.
Ілюстрацією для бан-промоції The Coca-Cola Company стала світлина зруйнованого житлового кварталу Чернігова. Внаслідок авіаудару загинули 47 людей.
Радник очільника МЗС Антон Геращенко теж закликав українців бойкотувати товари виробництва цієї компанії: Coca-Cola, Sprite, Fanta, Schwepps, BonAqua, Burn, Gladiator, Rich, Nestea.