Укртелеком фіксує високий показник індексу лояльності з початку 2025 року

26 СЕРПНЯ 2025, 16:43

56

Михуля Юрій

Укртелеком фіксує високий показник індексу лояльності з початку 2025 року

Укртелеком фіксує високий показник індексу лояльності з початку 2025 року

Пресреліз                                                                                                      

У 2025 році Укртелеком продовжував системно розвивати оптичну телекомунікаційну інфраструктуру та підвищувати якість сервісу, що безпосередньо відобразилося на рівні задоволеності клієнтів. Головним результатом цього періоду стало суттєве зростання індексу лояльності абонентів (NPS – Net Promoter Score), який склав 67% серед нових користувачів оптичних послуг компанії.

Рівень NPS – серед кращих у Європі

Високий показник NPS свідчить про готовність абонентів рекомендувати оптичний інтернет Укртелекому іншим користувачам. Такий рівень відповідає кращим європейським практикам провідних операторів і демонструє зростаючу довіру українців до компанії.

«Наші результати з оптичних підключень чітко демонструють: українці все частіше обирають швидкісний оптичний інтернет від Укртелеком. Про це свідчить і високий NPS на рівні 67% - показник, що визначає лояльність клієнтів і готовність рекомендувати оптичні FTTH/P-послуги компанії. Такий рівень NPS відповідає кращим європейським практикам операторів, що надають послуги оптичного інтернету. До речі, досвід Укртелеком у розбудові сучасної оптичної мережі привертає увагу наших міжнародних партнерів. Цьогоріч ми стали членами асоціації Connect Europe, яка об’єднує лідерів телеком-галузі у Європі», - зазначив Юрій Курмаз, Генеральний директор АТ «Укртелеком».

Укртелеком фіксує високий показник індексу лояльності з початку 2025 року

Оптична інфраструктура та підключення

Поряд зі зростанням NPS, компанія продовжувала активно розширювати оптичну мережу. З початку року прокладено понад 2 тисячі кілометрів волоконно-оптичних ліній навіть у складних умовах війни, включно з прифронтовими областями.

  • Кількість нових підключень оптичних абонентів у масовому сегменті B2C зросла на 17,6%.
  • Оптична база бізнес-сегменту (великі підприємства та SME) зросла на 10%.
  • До оптичного інтернету підключено понад 60 медичних і майже 100 навчальних закладів.

Загалом оптична мережа Укртелекому вже охоплює більш як 1 350 медичних та понад 1 830 освітніх установ по всій країні.

Укртелеком фіксує високий показник індексу лояльності з початку 2025 року

Фінансові результати та ефективність

З початку року доходи від послуг оптичного інтернету зросли на 10,5%, а загальний дохід компанії склав майже 2,47 млрд грн.

EBITDA за звітний період перевищила 540 млн грн, маржа EBITDA – 22,1%.

Компанія також сплатила понад 785 млн грн податків та зборів до бюджетів усіх рівнів.

Схожі новини

Колишнього директора на вісім років засудили, але не посадили

26 СЕРПНЯ 2025, 18:25

Ніжинський авіазагін купує алкотестер: навіщо

26 СЕРПНЯ 2025, 17:15

Укртелеком фіксує високий показник індексу лояльності з початку 2025 року

26 СЕРПНЯ 2025, 16:43

Акторка з Чернігова знялася у найочікуванішому хорорі сезону

26 СЕРПНЯ 2025, 16:17

Брижинський наполягає: у Чернігові сигнал тривоги треба диференціювати. Що кажуть містяни?

26 СЕРПНЯ 2025, 14:46

Пряма мова

День Незалежності, зняли очільника ТЦК, бойові прапори: дайджест новин за тиждень

26 СЕРПНЯ 2025, 14:34

На Чернігівщині двох людей судитимуть за шахрайство з компенсаціями на відбудову житла

26 СЕРПНЯ 2025, 14:20

ТОП-переглядів