У середині липні Хмельницька міська рада отримала ще одну партію тролейбусів з Чернігова, повідомив міський голова Олександр Симчишин.
Це тролейбуси, придбані у співпраці з ЄБРР та європейськими партнерами, вже на вулицях Хмельницького.
Це 5 низькопідлогових тролейбусів з:
- системами відеоспостереження в салоні і зовні;
- тепловою кнопкою на дверях;
- моніторами, якісною звуковою апаратурою (внутрішньою і зовнішньою);
- WI-FI;
- USB-портами для заряджання гаджетів під час руху тощо.
- системою кондиціонування і у кабіні водія, і у салоні.
- з місцями для крісел колісних, дитячих візків та місцем для собаки-поводиря.
Наступну партію - ще 10 - хмельничани очікують на День міста. Це остання субота вересня. Крайня партія в березні 2026 року.
Проєкт загалом передбачає придбання 44 нових тролейбуси, з них 10 - на автономному ходу до 20 км.
«Перша партія вже працює на маршрутах, збираємо зауваження та пропозиції від водіїв, передаємо виробнику. З 1 вересня ми збільшимо кількість тролейбусів, що виходять у рейси. За попередні роки ми придбали вже 42 нових тролейбуси, 11 капітально відремонтували. Далі буде», - додав Олександр Симчишин.
Придбання ще 44 нових означатиме оновлення тролейбусного парку на більш ніж 90%.
Також, у місті переглянули вартість тарифу на проїзд
Тепер у нових тролейбусах пасажири сплачуватимуть 9 грн, у автобусах великого, середнього та малого габаритів - 15 грн. Нагадаємо, для Чернігова це - 12 грн і 17 грн відповідно.
Востаннє тариф на транспорт у Хмельницькому переглядався три роки тому.
«Тариф залишається збитковим, проте це дозволить зменшити дотації на КП "Електротранс" орієнтовно на 25-30 млн грн і спрямувати ці кошти на Сили оборони», - впевнені у міській раді.
Також, як і в Чернігові, у великогабаритному транспорті Хмельницького запрацюють у тестовому режимі валідатори для безготівкового розрахунку.
"Час Чернігівський" писав про таке: