Реклама Соціальні мережі часто стали не тільки способів поділитися з друзями та близькими своїм життям, а й ефективним інструментом для продажу товарів та послуг. Поряд із ефективністю можуть виникати проблеми із залученням аудиторії, і нерідко доводиться замовляти послуги накрутки. Це особливо актуально на початку розвитку, коли про бренд ніхто не знає.
Згодом аудиторія сама зростатиме за умови дотримання правил ведення облікового запису в соціальній мережі. Початкова накрутка Instagram повинна відбуватися правильно і з розумом, дотримуючись усіх рекомендацій сервісу та умов співпраці. Іноді на це піде кілька тижнів і навіть місяців, але ефект буде відмінний.
Навіщо використовувати накрутку?
Виділяють кілька причин та аргументів на користь даного інструменту:
- Принцип соціального підтвердження. За відсутності підписників будь-яка аудиторія сприйме це як сигнал, тому експерименти давно показали, що наявність на сторінці хоча б кількох тисяч підписників викликає довіру;
- Простота та дешевизна. Накрутка дозволить за невеликий термін забезпечити сторінку необхідною кількістю підписників з відповідним функціоналом, перетворюючи їх на потенційних покупців;
- Залучення аудиторії. При правильному налаштуванні інструментів накрутки можна залучити не просто ботів, а реальну аудиторію;
- Поліпшення статистики. Збільшення кількості підписників та відвідувань сторінки покращує статистичні показники, що є важливим для розвитку проекту в очах рекламодавців.
Потрібно бути готовим до того, що кількість неактивних підписників буде досить великою.
Підтримка та розвиток профілю
Не потрібно сподіватися тільки на накрутку і важливо слідувати природними шляхами, щоб в очах соціальної мережі та аудиторії виглядати як надійний продукт. Необхідно багато часу приділяти контенту, щоб він був цікавим та затребуваним для читачів.
Якщо пропонується якийсь сервіс з чищення подушок, то має бути нативна інформація про правила вибору подушок, особливості їх прання та інше. Бажано обходитися без довгих текстів та чітко публікувати рекомендації. Шапка профілю має бути відповідним чином оформлена, включаючи набір послуг або товарів, найменування бренду, номери телефонів, адресу та умови співробітництва.
Потрібно постаратися потрапляти у вкладку рекомендацій, а для цього варто публікувати Reels, які будуть максимально цікавими для користувачів. У майбутньому у будь-який момент допускається звернення до компанії InstaBooster, щоб організувати накрутку і тим самим підтримати обліковий запис у соціальній мережі.