Незвичайну історію виробництва з Чернігова розповіли на сторінці державної програми «Зроблено в Україні». Чернігівський бренд смарт-меблів «Knap-Knap Меблі» був зареєстрований у серпні 2023-го, але історія компанії почалась ще під час окупації Чернігівщини.
Тоді співзасновник Олексій В’южанін сказав: «Треба робити своє» – і команда з 15-річним досвідом у виробництві меблів заснувала власну справу.
Інший співвласник Дмитро Шкильов розповідає: саме завдяки Олексію навколо нього згуртувався колектив, повірив у власні сили і не дивлячись на війну почали розробляти перші ескізи меблів-трансформерів.
На жаль, у липні 2024 Олексій загинув на фронті.
Однак партнери не відмовилися від ідеї і продовжують реалізовувати його мрію – розвивати сучасне меблеве виробництво.
Спочатку працювали в невеликому приміщенні, з обмеженим обладнанням. Згодом – підготували заявки та отримали два державні гранти в межах політики «Зроблено в Україні»:
- 1,45 млн грн для переробного підприємства
- 250 тис грн за програмою «Власна справа»
Гранти дозволили купити обладнання, створити повний цикл виробництва, позбутись аутсорсу і швидко реагувати на попит. Знайшли нове приміщення, склад.
«Спочатку думали, що отримати грант – це складно і бюрократично. Але виявилося, що за 2–3 дні можна оформити заявку і через місяць-півтора отримати велику допомогу від держави. Нічого страшного там немає – просто потрібно за це взятися», – розповідає співвласник Дмитро Шкильов.
Сьогодні «Knap-Knap Меблі» – один з постачальників «Епіцентру», стабільно запускає нові моделі, вивчає можливості для експорту й планує подальше зростання.
На сайті компанії також зазначається: тут ставлять акцент на балансі якості матеріалів та фурнітури, ергономічності та дизайні, що все разом робить продукцію конкурентоздатною та привабливою для покупців.
Компанія інтенсивно розвивається, торік мали перше замовлення на експорт.
«Особливу увагу ми приділяємо пакуванню, адже наш досвід демонструє, що цілісність товару, який отримує кінцевий споживач, є одним з найважливіших факторів лояльності до продавця. Тому для особливо «ризикових» з т.з. перевезення продуктів, ми використовуємо так зване «онлайн-пакування» – 5-ти шаровий картон, додаткові демпфери з пінопласту та підсилюючі ребра міцності елементи. Це дозволяє уникати рекламацій та претензій наших клієнтів, забирає зайвий клопіт та економить час», - йдеться на сайті компанії.
Є акцент і на роботу у соцмережах. Але а сторінку компанії, наприклад, в інстаграм, підписані понад 8 тис користувачів. Ще майже 3 тисячі - у фейсбук.
Авторка: Євгенія Замковська