Про яку саме автомагістраль йдеться - джерела не уточнювали, але у Службі відновлення заявили, що у 2022-му, на початку повномасштабного вторгнення, саме ця дорога забезпечувала рух військової техніки для деокупації Чернігівської області. А після звільнення регіону маршрут забезпечував доставку вантажів для відновлення звичного життя чернігівців (продовольства, ліків, будматеріалів).
Протягом 2022-2024 років у цій локації відновили близько 40 км покриття суцільним шаром асфальтобетону. На решті ділянок проводили ямковий ремонт в межах експлуатаційного утримання доріг, повідомляє Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Чернігівській області.
Наразі ще одна 12-кілометрова ділянка з суттєво зруйнованим старим покриттям потребує відновлення. Підрядник вже розпочав роботи за рахунок експлуатаційного утримання доріг. Спочатку для посилення основи укладається шар піщано-щебеневої суміші з подальшим улаштуванням асфальтобетонного покриття.
Компанія «Автомагістраль- Південь» надала короткий коментар з відео:
«Ремонтуємо аварійні ділянки доріг, важливі для логістики Сил оборони».
Там додали, що частковий аварійний ремонт цього напряму компанія проводила ще у 2022-му, після деокупації Чернігівщини. У 2025 році відновлюють ті ділянки, які три роки тому не ремонтувались.
У коментарях вже є перші реакції.
Федір Гончаренко:
- Оптимальна технологія для швидкого і відносно недорого відновлення прифронтових доріг
Анатолій Папка:
- Нехай трасу Риботин-Нехаївка зроблять
Роботи проводяться за рахунок експлуатаційного утримання. В першу чергу, на критично важливих маршрутах.
"Час Чернігівський" писав про таке: