Скільки українців мешкає у тій чи іншій соцмережі? І чи можна вирахувати % чернігівців у загальній структурі аудиторії? Маркетингова компанія PlusOne дослідила нішу та регіональний розріз українських користувачів соцмереж.
Виявилося, інстаграмці обігнали фейсбучників: вперше вітчизняний інстаграм за кількістю користувачів випередив непохитні раніше позиції дитища Цукерберга.
В 2022 Instagram випередив Facebook за кількістю користувачів в Україні. При цьому, найпопулярнішою соцмережею для молодих українців стала TikTok. Найпопулярнішим же за всіх є YouTube, де зареєстровано 23,5 млн користувачів.
Згідно з результатами дослідження, за останні півроку соціальна мережа Instagram збільшила кількість користувачів на 2,3 млн і вперше за цим показником випередила Facebook.
В січні 2022 року аудиторія Instagram – 17,3 млн юзерів. При цьому показник Facebook – 16,8 млн користувачів. Аудиторія останньої за останні пів року зросла на 800 000.
Жителі більшості областей України, як і раніше, віддають перевагу Facebook. Винятком є 8 регіонів: Харківська область, де Instagram має проникнення 46% проти 37% у Facebook, Одеська (51% проти 47%), Запорізька (43% проти 38%), Київська (68% проти 60%), Дніпропетровська (45% проти 42%), Чернівецька (45% проти 42%) та Рівненська (42% проти 41%), а також Миколаївська, де відсоток проникнення обидвох соцмереж є однаковим (по 39%).
Facebook найбільш популярний у Київській (60%), Львівській (49%), Одеській (47%) та Закарпатській (47%) областях. Найнижче проникнення — у Харківській (37%). Проникнення Facebook у Чернігівській області - близько 45%.
Instagram досяг найвищого проникнення в Київській (68%) та Одеській (51%) областях. Найменш популярною соцмережа є у Чернігівській області (33%). До речі, саме у нашому регіоні рівень проникнення Facebook - 1%, а Instagram- 4%.
Проникнення обох соцмереж в обласних центрах залишається в середньому вищим за проникнення в областях. Facebook випереджає Instagram за цим показником у більшості міст (12 з 22).
Найбільша частка користувачів Facebook у Львові — близько 84%. Натомість найменше проникнення має Харків (43%).
За проникненням Instagram лідирують Чернівці (84%). Найменшу частку користувачів Instagram має Чернігів (близько 54%).
Рівень проникнення вікової аудиторії 18-24, 25-35, 36-45 у соцмережах в Чернігові та області становить близько 65%.
У всіх областях і на Чернігівщині зокрема частка користувачів Instagram становить понад 100% серед 18-24-річних українців. Це можна пояснити тим фактом, що молоді користувачі мають по кілька акаунтів у соціальній мережі, а також наявністю фейкових акаунтів.
Серед 25-35-річних Instagram має проникнення понад 60% у всіх регіонах.
Також понад 30% українців віком 36-45 років у всіх областях користуються цією соцмережею.
Частка користувачів Instagram серед чернігівців віком 46+ трохи більше 20%.
Частка власників пристроїв iOS серед користувачів Instagram в обласних центрах є вищою за Facebook. Вона коливається від 27% у Сумах, Кропивницькому та Запоріжжі до 47% в Ужгороді. Частка власників пристроїв Android стартує від 60% в Ужгороді і доходить до 79% у Сумах.
Чернігівський показник щодо власників айфонів - близько 30%, щодо власників Android - 78%.