Екс-тележурналіст та публіцист, а нині очільник новоствореного Державного агентства відновлення на власній фейсбук-сторінці похизувався відбудованим мостом через Десну. Не плутати з колишнім автомобільним.
Варто зауважити: репост на сторінках Мустафи Найєма - таки щось. Він - один з найбільш топових блогерів країни, який ще й опинився на держслужбі. Адже на екс-журналіста лише у фейсбуці підписані понад 226 тис людей, ще понад 15 тисяч у телеграмі, і стільки ж в інстаграмі.
Так, пару днів тому чиновник услід за очільником ОВА В‘ячеславом Чаусом повідомив, що вдалося відновити пряме сполучення між містами Чернігів та Київ.
Рух транспорту запрацював мостом через річку вже від ранку. Таким чином, вперше з лютого 2022 від Чернігова до Києва можна доїхати зручною дорогою за 2 години. Тобто, відновлений шлях, якого і чернігівці, і гості міста були позбавлені понад рік, з моменту старту повномасштабної агресії.
«Півкілометровий міст через Десну був зруйнований на початку повномасштабного вторгнення. Донині водіям доводилося витрачати вдвічі більше часу на об’їзд дорогою Р-69 Київ – Вишгород – Десна – Чернігів через зруйновані переправи навколо Чернігова», - зауважує Найєм.
Рух у два боки готовою половиною мосту дозволений усім видам транспорту, у тому числі вантажному. На другому проїзді роботи продовжуються, його обіцяють відкрити згодом.
Новостворене відомство, очолюване Мустафою Найємом - Державне агентство відновлення звітує: будівельні роботи стартували у ІІ половині 2022. Після розмінування території та дна річки провели демонтаж залишків залізобетонних конструкцій мосту.
Що цікаво, рештки теж в ділі: їх повторно використовують для облаштування будівельних майданчиків та під'їзних шляхів на інших об'єктах відновлення на Чернігівщині.
Для сполучення Чернігова, північних громад області з Києвом критично важливо було не тільки влаштувати тимчасові переправи, а й капітально відбудувати найважливіші мости. Цей міст через Десну є одним із пріоритетних інфраструктурних об’єктів на півночі країни, каже очільник.
«Моя повага усій команді, яка більш ніж півроку у режимі 24/7 відновлювала міст через Десну. Ефективна співпраця замовника, підрядника та обласної військової адміністрації доводить, що Україна може реалізувати складні проєкти відновлення навіть під час війни», - зауважив Найєм.
Через бойові дії транспортна інфраструктура Чернігівської області зазнала суттєвих руйнувань. Пошкоджені були 680 км доріг державного значення та 27 мостів.
Агентство відновлення забезпечило функціонування близько 20 тимчасових переправ. Нині вони забезпечують логістичні зв'язки Чернігівщини з сусідніми областями. Також більше 10 мостів нині відбудовуються капітально.
Також, якщо проаналізувати телеграм-канал політика і чиновника - то стане зрозуміло, що Чернігівщині він давно приділяв пильну увагу - фактично з моменту презентації самого Агентства на початку березня на Конгресі місцевих та регіональних влад при Президентові України.
Також чиновник окреслив і наступні завдання: у Чернігівській області ситуація з логістикою була складна. Регіон став форпостом і не пропустив загарбників з півночі до столиці. Через бої частина шляхів підірвана і заблокована.
«Десятки мостів зруйновані, порушено транспортне сполучення з обласним центром. Чернігів відрізаний від решти країни, адже великі мости через ріку Десна знищені. Завдання №1 - забезпечити транспортні коридори для безпечного пересування громадян та доставки гуманітарних вантажів. Починаємо створювати першу “дорогу життя” регіональними та територіальними шляхами», - резюмував Найєм.
"Час Чернігівський" писав про відновлення мостів: